استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد زلزله، دوزین مینودشت در استان گلستان را لرزاند + جزئیات (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمایت دانشجویان تهران از خیزش ضدصهیونیستی دانشگاهیان آمریکا قتل دختر اصفهانی مبتلا به اوتیسم به دست مادرش مشهد، سومین قطب پیوند کبد در کشور است آرامگاه فردوسی برای ۱۰ شب میزبان بزرگداشت حکیم‌توس است دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
سرخط خبرها

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون استخدام دبیر مشخص شد

  • کد خبر: ۲۰۸۹۲۳
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳
زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون استخدام دبیر مشخص شد
مدیرکل دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش از اعلام نتایج مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدام دبیر به‌زودی و طی روزهای آینده خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، نتایج تکمیل ظرفیت آزمون استخدام دبیر در شرایطی تا به امروز اعلام نشده است که ثبت‌نام جدید برای آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش به منظور جذب ۷۲ هزار معلم از امروز آغاز خواهد شد.

برخی داوطلبان نسبت به بلاتکلیفی خود گلایه‌مند هستند و مطرح می‌کنند: «دفترچه آزمون استخدامی جدید آموزش و پرورش از امروز (۹ بهمن) منتشر و ثبت نام آغاز می‌شود، اما ما نمی‌دانیم در مرحله تکمیل ظرفیت پذیرفته شدیم یا خیر؛ چون اگر پذیرفته نشده باشیم مجدد در آزمون استخدامی جدید شرکت می‌کنیم.»

در همین ارتباط سید حسن داودالموسوی؛ مدیرکل دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون استخدام دبیر گفت: قرار بود نتایج امروز اعلام شود، تلاش ما این است که نتایج تا چند روز آینده اعلام شود البته نتایج نهایی از طریق سایت سازمان سنجش به داوطلبان اطلاع رسانی خواهد شد.

وی افزود: نتایج تکمیل ظرفیت آزمون استخدام آموزگار نیز سوم بهمن اعلام شد.

متقاضیانی که در مرحله تکمیل ظرفیت پذیرفته می‌شوند، باید برای طی سایر مراحل استخدام (گواهی عدم سوءپیشینه، آزمایشات و معاینات پزشکی، تشکیل پرونده استخدامی و آمادگی جهت شرکت در دوره‌های مهارت‌آموزی) اقدام کنند.

همچنین صدور حکم استخدام پیمانی به شرط صدور تاییدیه انفرادی گزینش برای داوطلب، داشتن ابلاغ تدریس و با رعایت سایر ضوابط و مقررات استخدامی مربوط خواهد بود.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->